بازیهای کامپیوتری

همه چیز درباره بازیهای کامپیوتری

بازیهای کامپیوتری

همه چیز درباره بازیهای کامپیوتری

معرفی بازی Fatal Frame 3

بازی کردن بازیهای ترسناک در صورتی که میتوانید حتی تا انگشتان پایتان را به سلاح های گرم و سرد تجهیز کنید دشوار است! اما اینکه در این بازی ها سلاح شما فقط یک دوربین قدیمی باشد و چگونگی دفاع کردن از خودتان به این بستگی داشته باشد که در زمان ترس و وحشت چقدر به خود مسلط میباشید و آیا میتوانید با تنها سلاح خود یعنی همان دوربین عکس هایی با دقت بگیرید یا نه,بحث دشواریست!


بازی ماجراجویی_ترسناک_اکشن سوم شخص Fatal Frame 3:The Tormented

از سری بازی های Fatal Frame میباشد که تمامی نسخ آن برای کنسول PS2 موجود است.و نسخه سوم آن به تازگی برای کنسول PC منتشر شده است.این بازی محصول شرکتTecmoژاپن میباشد و در بین طرفداران سبک بازیهای ترسناک بسیار محبوب است.و البته از مزایای این بازی اینست که با وجود اینکه بازی ادامه ی ماجراهای نسخه های قبلی میباشد و بعضی از کاراکتر های نسخه های قبل در این شماره نیز وجود دارند اما اگر شما نسخه های پیشین آن را بازی نکرده باشید با مشکل مواجه نمیشوید و مانند بعضی از بازیهای چند نسخه ای دچار سر در گمی در فهمیدن داستان بازی نمیشوید.



                          


 توضیحات بیشتر در ادامه ی مطلب:                                                                                                                   
                            

شخصیت اصلی داستان،دختری به نام  Rei Kurosawa بعد از از دست دادن نامزد خود Yuu Asou در یک تصادف ماشین که خود وی رانندگی آنرا به عهده داشته،بسیار افسرده میباشد و خود را در خانه محبوس ساخته و تنها فردی که با او در ارتباط است هم خانه ای و دستیار او به نام Miku است که دختری بسیار مهربان است و کارهای خانه Rei را نیز انجام میدهد.Rei یک عکاس است و قبلا با همکاری نامزد خود کار میکرده.


روزی Miku برای گرفتن عکس Rei را به خانه ای میبرد که شایعاتی در مورد این خانه وجود دارد و شایعات حاکی از آن است که این خانه توسط ارواح تسخیر شده بوده و خیلی وقت است که متروکه باقی مانده.در هنگام گرفتن عکس از آن خانه،ناگهان Rei تصویری از نامزد مرده ی خود را میبیند!که دیدن Yuu باعث آغاز کابوسهای وحشتناکی برای Rei میشود که در این کابوسها،Rei خود را در همان خانه میبیند اما اینبار او تنها نیست و به جز او ارواح خشمگین و ترسناکی نیز همراه او در این مکان وجود دارند!


یکی از اولین ارواحی که Rei میبیند زن مرموزی است که تمام بدنش با رنگ آبی خالکوبی شده است،و این زن در خواب Rei او را لمس میکند و بعد از آن هر زمانی که او از خواب بیدار میشود،همان اشکال خالکوبی همراه با درد فراوانی روی بدن وی ظاهر میشود و هر بار این اشکال بیشتر گسترش میابند...

این کابوسها یک نفرین است که مربوط به یک تشریفات مذهبی قدیمی در روستاهای یک کوه میباشد که این مراسم در یک معبد برگزار میشده که Rei در کابوسهایش به آنجا نیز میرود و در آنجا به کشف معما های پیچیده و همچنین داستان زندگی هرکدام از آن ارواح خشمگین میپردازد که سرنوشتشان به هم گره خورده!

این تشریفات با قربانی کردن یک زن راهبه که در همان معبد بوده برگزار میشود بدین گونه که این زن را با زدن میخهای چوبی به همه ی دست و پایش و بدین گونه اسیر ساختن وی روی زمین،عذاب میدادند تا از باز شدن درهای جهنم و آزاد شدن ارواح بد جلوگیری شود!

و هر کس در این روستاها عزیزی را از دست میداد به ان معبد میرفت و از کاهنان معبد برای رهایی از درد و غمش کمک میخواست.سپس کاهنان معبد برای رهایی ان افراد،به ازای هر نفر یک نقش جدید روی بدن ان زن راهبه خالکوبی میکردند،چون بر این باور بودند که با این کار درد این افراد به زن راهبه منتقل شده و ان ها از دردهایشان رها میشوند.وبرای این خالکوبی از جوهری استفاده میکردند که از مخلوط خون و ماده مقدس بنفش رنگی درست میشد.



در جریان بازی شما باید با کارکتر های دیگر یعنی Miku و Kei نیز بازی کنید که مانند شما دچار کابوس ها شدند.


از نکات قوت این بازی گرافیک بسیار عالی و فضاهای بسیار زیاد و طبیعی و داستان طولانی آن میباشد.

موسیقی وصدا گذاری های مهیج وترسناک و محیط های تاریک و مخوف بازی باعث هرچه بیشتر شدن هیجان و ترس در بازیکن شده و این بازی را به یکی از ترسناک ترین بازی ها در این سبک تبدیل میکند.


عکس هایی از محیط بازی:






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد